Saturday, November 10, 2012

[ SUKIPT ]

WELL HELLO WORLD!
sekarang pukul 3.52 a.m !
saja nak update pasal SUKIPT...

Kira seminggu lepas, aku ada follow tournament SUKIPT ni..
SUKIPT stand for SUKAN INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI..
Hampir seluruh IPT x kira la swasta mahupun gov join SUKIPT ni..

Terdapat bnyak sukan yg dipertandingkan ..
Salah satu drpdnya, adalah Taekwondo..

Itulah sukan yg aku wakili utk Politeknik Kuching..
Walaupun team kitaorang balik tanpa pingat,
aku rasa happy sebab dpt mengambil bahagian dalam sukan yg bertaraf tinggi nii...
Bukan senang nak terpilih utk join tournament ni! hahahaha

Semua pasukan yg dtg dari seluruh negeri dlm M'sia,
ditempatkan di UKM sepanjang tempoh perlawanan.
Bagi aku,selain dpt meningkatkan produktiviti bidang sukan,
SUKIPT mampu memperkenalkan kitaorg ni dgn budaya di tempat lain..
Malah, mengeratkan silaturahim serta menambah kenalan..
Mana tak nyaaa, aku bole berkenalan dgn bnyaaaaakkk org !! syok giler! haha

Terima Kasih SUKIPT!






















No comments:

Post a Comment