Skip to main content

Posts

Showing posts from August, 2011

[ cinta pertama ]

well halllooo world (bajet popular) .. ahhahaha..
harini aku nak bcerita skit.. saja2.. sementara line internet ok..then aku blom lagi in mood buat assignment, aku nak mmbazirkan masa aku yg x berapa mahal ni untuk bcerita mengenai cinta pertama aku.. haa
cinta pertama?? setiap org ada cinta pertama kan??
cinta tuu apa??? ada sapa2 taw apa tu cinta... ?

kalau dlm cta syurga cinta..,,cinta tu dtg dr pelbagai aspek..
cinta yg dtg dr allah swt..
cinta yg dtg dr syaitan..
cinta yg dtg dr jin...

 so cinta korg dtg dr mana satu? ce korg ingt balik...dr mana??hihi
skarang ni..merata2 je aku tgok org bercinta..kwan2 aku..kazen2 aku. roomate aku... classmate aku... semua nya bercinta... jeles? memang tak lahhhh! ^^ 

haa..berbalik dgn cinta pertama aku ni tadi.... aku pun mcm korg2 jugak... pernah ada cinta pertama..

nama diberi ROHANI HJ ROSLI... ibu aku!! My lovely mom!! ^^ aku syg giler bapak kau kat mama aku ni.. hihi..
aku hidup smpai skarang ni pun sbb dia...betul! aku x tipu.... ^^ ..apa …